اطلاعیه فروشگاه

در صورت عدم موفقیت در خرید چند دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید. (((از مطالب هر پاورپوینت به صورت تصادفی چند اسلاید برای معرفی و نمونه آورده شده است)))

دانلود پاورپوینت روابط عمومی ورزشی- 53 اسلاید

دانلود پاورپوینت روابط عمومی ورزشی- 53 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مخاطب

—غير مرتبط: بدون علاقه به ارتباط با سازمان
—بالقوه:علاقه بالقوه به ارتباط با سازمان دارند ولي تشخيص نداده اند
—آگاه : علاقه خود براي ارتباط با سازمان را تشخيص داده اند
—فعال: براي ارتباط با سازمان تلاش مي كنند

 

با اینکه مخاطب فعال در توجه تلاش های روابط عمومی است اما توجه موثر به مخاطب های بالقوه وآگاه، ضرورت دارد.

 

.1درآمدزایی :

از طریق بازاریابی محصولات و خدمات به شکل :

-ارتقای برند سازمان،تهیه برند مناسب ( جذاب و متناسب نیازهای مردم و متناسب با محصول)،
- تبلیغ کالا در نشریات خود روابط عمومی ( بروشورها،وب سایت، ...)
-افزایش اعتبار سازمان در نزد مخاطبان
.1کاهش هزینه ها

       کمک به سازمان برای اجتناب از اشتباهات پرهزینه.مثلا ممانعت از انتشار دعاوی حقوقی و درون سازمانی که سازمان را به مخاطره می اندازد.

 

وظایف روابط اجتماعی ورزش

—پیشگامی در ارتباط مستقیم:

   با ارتباط چهره به چهره بازیکنان با مردم، ارائه خدماتی نظیر امضای عکس و عکس یادگاری، پیامدهای مطلوبی برای سازمان دارد.

 

—فعالیت در امور خیریه:

   از طریق ارتباط با خیرین چهره مثبتی به سازمان می بخشد. مثلا برگزاری مسابقات ورزشی به نفع نیازمندان و یا حمایت خیرین در ساخت ورزشگاه

  

 

.1روزنامه : روابط عمومی ورزشی بیشتر بر روزنامه هایی که اجتماعی محور هستند تمرکز دارد.
.2مجلات : معمولا بر موضوعات خاص تمرکز دارند و به همین دلیل خوانندگان آن بیشتر از هواداران و طرفدارانی هستند که علاقه زیادی به اطلاعات سازمان دارند.
.3خبرگزاریها : تهیه اخبار و عکس از رخدادهای سراسر جهان را برای سازمانهای عضو( روزنامه ها ، رادیو و تلویزیون ، ...)بر عهده دارند.

روابط عمومی ورزشی از طریق تماس با دفاتر خبرگزاریها از خبرنگاران دعوت به حضور در محل رویداد و تهیه خبر می کنند.

 

—تمايل دارد جلوتر از گزارشگران تخصصی باشد.
—در حالي كه گزارشگران تخصصی مصمم به بي‌طرفي هستند، مقاله نويس‌ها مصمم به خودرأيي و گاهي بحث آفريني مي باشند.
—گزارشگرتخصصی موضوعات روز را پوشش مي دهد اما مقاله ‌نويس‌ براي پوشش هر گزارش مهم روز از نظرخود، آزادي دارد.
—ستون ‌نويس‌ها اغلب بهترين گزارشگراني هستند كه سالها به عنوان گزارشگران تخصصی كاركرده اند.
—مطلب ستون نويس ممكن است براي سازمان تبليغ منفي با‌شد اما  كلام رايجي وجود دارد که می گوید تبليغ منفي بهتر از نبودن تبليغ است.
 
ارزش خبري(NEWS Value)
.1تازگي

  اطلاعاتي كه جديد و به عنوان  "خبر" مورد توجه باشند و رسانه ها برای درج آن با هم رقابت می کنند.

.1دربرگيري

   منظور دربرگیری يا اثرگذاري روي  خوانندگان و بينندگان ( مخاطبان عام) است

.1شهرت

   استفاده از سخنگويان برجسته سازماني يا افراد بسیار مهم براي جلب توجه رسانه‌هاي خبري

 برخورد

  اخبار حاوی محتوای تضاد و برخورد مثل برخورد مسئولین با دوپینگ

.1شگفتی

   غیرمعمول بودن

.1مجاورت.

   براي پوشش خبر آن اخبار بايد با جرياناتي ارتباط داشته باشد كه در سطح آن رسانه ايجاد جذابيت كند.

 

 

پايان خبر(Ending)

—عناصر با سبک معینی كه معرف پایان خبراست.
—گاهي اطلاعات بنیادی درباره سازمان را فراهم مي‌کنند. براي مثال ريباك  اخبارش را به شکل زير به اتمام مي‌رساند:
—ساختمان اصلی و اداره کننده شرکت بين‌المللي ریباک در كانتون،  یک پیشرو در طراحی جهاني، بازاريابی و توزیع لوازم ورزش در حوزه لوازم تناسب اندام  كفشهاي ورزشي خاص، لباس و تجهيزات تحت نظارت ريباك راك پورت و مارك گرگ نورمن است. فروش نهايي این شرکت براي سال 2003 تقريبا 5/3 میلیارد دلار بود(ریباک، 2004).
— گاهي شماره 30 در انتهاي گزارش نشان پايان آن است.
—بدون وجود هر گونه پاياني در خبر خواننده فكر مي‌كند كه اطلاعات ديگري نيز در صفحه جداگانه ای وجود دارد.
 
—مخاطبین اغلب درپی اطلاعاتي درباره  نتايج این رویدادها هستند.
—انتشار نتايج مسابقه
—ارسال به وب سايت سازمان يا ارسال مستقیم به رسانه های گروهی
—خبر‌نگاران ممکن است از اين گزارش ها براي تكميل مقالاتشان استفاده ‌كنند.
—گاهی رسانه ها گزارش مسابقه را مو به مو چاپ مي‌كنند. اين اتفاق اغلب براي نشریاتی صدق می کند كه كارمند كافي براي پوشش همه رویداد ها ندارند.
—تاكيد برجنبه هاي مثبت
—نه كوتاه و نه بلند باشد

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,900 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
1_27_ravabetomoomi2_1911710_1995.zip301.7k





دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

تصویر ثابت